21.11.2017 Ygoforum-seminaari "Suojarakenteet pohjaveden suojelussa & Kiertotalous viherrakentamisessa"

Sirpa Komulainen (sirpa.komulainen a ytpliitto.fi), 26.10.2017

YTP järjestää yhteistyössä Ygoforumin kanssa seminaarin tiistaina 21.11.2017 klo 9-15.45 Syken auditoriossa Helsingissä.

Ygoforum on laaja-alainen ja puolueeton jäte- ja sivutuotemateriaalien infrarakennuskäytön sekä suojausrakenteiden yhteistyöforum (www.ygoforum.fi/). Ygoforumin seminaareja on järjestetty vuosittain jo yli kymmenen vuoden ajan. Seminaarit toimivat paitsi alan ajankohtaiskatsauksina, myös viranomaisten, tutkijoiden, konsulttien, urakoitsijoiden sekä muiden alan asiantuntijoiden kohtaamispaikkana.

Vuoden 2017 seminaarissa käsitellään pohjaveden suojausrakenteita ja viherrakentamista.

Seminaarin osallistumismaksu on 75 €/henkilö (alv 0 %) ja se sisältää aamu- ja iltapäiväkahvit. Laskun lähetämme seminaarin jälkeen.

Valtion organisaatioiden henkilöstö voi osallistua seminaariin myös videoyhteyden kautta ja tällöin osallistuminen on maksutonta. Tarkemmat tiedot videoyhteyden kautta osallistumisesta lähetetään ilmoittautuneille ennen seminaaria.

Opiskelijoille on 10 hengen maksuton opiskelijakiintiö.

Tervetuloa kuulemaan viimeisiä tietoja sekä viranomaisten, tutkijoiden että käytännön toteuttajien näkökulmasta!

YGO seminaariohjelma 21 11 2017 versio2510
151 kt, päivitetty 26.10.2017

Ilmoittautumiset seminaariin viimeistään 14.11.2017 seuraavasta linkistä: https://my.surveypal.com/Ygoforum_seminaari_2111_2017_ilmoittautumislomake

Lisätietoja seminaarin sisällöstä: Margareta Wahlström, YGOFORUMin sihteeri, margareta.wahlstrom(at)vtt.fi