YTP kokosi toiseksi suurimman maadelegaation purkualan vuosikonventioon

Riikka Kinnunen (riikka.kinnunen a ytpliitto.fi), 22.6.2016

YTP:n sisällä toimiva Suomen Purkuliikkeiden liitto FDA kokosi Suomen maadelegaation eurooppalaisen purkualan kattojärjestön European Demolition Association EDA:n vuosikonventioon Skotlantiin. Tänä vuonna konvention teema "Innovating Together" näkyi muun muassa konferenssipuheenvuoroissa.

EDA_2016_Annual_Convention_Welcome_Cocktail_14.jpg

Tapahtuma on vuoden tärkein kokoontuminen purkualan yhdistyksille, urakoitsijoille, laitetoimittajille, suunnittelijoille, hallinnolle ja muille toimijoille verkostoitumiseen ja uusimman tiedon hankkimiseen. Konferenssin lisäksi näyttelyalue, round table -keskustelut sekä vapaa-ajan verkostoituminen pitivät kaikki yli 150 osallistujaa liikkeellä. Suomesta osallistujia oli yhteensä 18 henkeä kahdeksasta eri yrityksestä ja yhdistyksestä.

FDA ja VTT:n osallistujat kokoontuivat paikan päällä myös yhteiseen keskusteluun pohtimaan Suomen purkualan tilannetta. YTP:n purkujaosto valmistelee keskustelujen pohjalta tavoitteita tulevalle kaudelle.