YTP kokoaa delegaation purkualan vuosikonventioon kesäkuussa

Riikka Kinnunen (riikka.kinnunen a ytpliitto.fi), 17.3.2016

Viime vuonna YTP:n sisällä toimiva Suomen Purkuliikkeiden liitto FDA toimi eurooppalaisen purkualan kattojärjestön European Demolition Association EDA:n vuosikonvention isäntänä. Tänä vuonna vuosikonventio järjestetään Glasgow'ssa 9.-11.6.2016. YTP kokoaa Suomen maadelegaation tilaisuuteen.

YTP:n purkujaosto on päättänyt osallistua tapahtumaan ja kutsuu mukaan kaikki purkualasta kiinnostuneet. Tapahtuma on vuoden tärkein kokoontuminen purkualan yhdistyksille, urakoitsijoille, laitetoimittajille, suunnittelijoille, hallinnolle ja muille toimijoille verkostoitumiseen ja uusimman tiedon hankkimiseen. Tänä vuonna konvention teema on "Innovating Together".

Varsinainen konferenssipäivä on perjantai 10.6., mutta paikalle kannattaa tulla jo torstain työryhmiin sekä iltatilaisuuteen. Gaala-illallinen vaatii erillisen lipun kaikilta osallistujilta. Lauantain vapaa-ajan ohjelmaan osallistuminen vaatii myös erillisen lipun, joka kannattaa huomioida omien aikataulujen mukaan rekisteröitymisen yhteydessä.

Muille kuin FDA:n jäsenille maadelegaatioon osallistuminen tarkoittaa jopa 300 € alennusta rekisteröintimaksusta. Maadelegaatioon osallistuminen edellyttää ilmoittautumista YTP:lle 15.4. mennessä. Jokainen osallistuja järjestää lennot ja majoituksen itse, mutta EDA on neuvotellut näihin valmiit paketit.

Lisätietoja:

ytpliitto@ytpliitto.fi