14.11.2018 Ygoforum-seminaari "Kestävä infrarakentaminen"

Sirpa Komulainen (sirpa.komulainen a ytpliitto.fi), 4.9.2018

YTP, Ygoforum ja Liikennevirasto järjestävät yhdessä seminaarin Pasilan virastotalossa Helsingissä.

Seminaarissa käsitellään kestävää infrarakentamista. Tervetuloa kuulemaan viimeisiä tietoja sekä viranomaisten, tutkijoiden että käytännön toteuttajien näkökulmasta!

Ygoforum seminaariohjelma 1411 2018 final
79 kt, päivitetty 12.9.2018

Ilmoittautumiset 7.11.2018 mennessä seuraavasta linkistä: https://my.surveypal.com/Ygoforum-seminaari-14.11.2018-ilmoittautuminen

Seminaarin osallistumismaksu on 75 €/henkilö (alv 0 %) ja se sisältää aamu- ja iltapäiväkahvit. Laskun lähetämme seminaarin jälkeen.

Lisätietoja seminaarin sisällöstä: Margareta Wahlström, YGOFORUMin sihteeri, margareta.wahlstrom@vtt.fi

Lisätietoja käytännön järjestelyistä: Sirpa Komulainen, Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry, sirpa.komulainen@ytpliitto.fi

Ygoforum on laaja-alainen ja puolueeton jäte- ja sivutuotemateriaalien infrarakennuskäytön sekä suojausrakenteiden yhteistyöforum (www.ygoforum.fi/). Ygoforumin seminaareja on järjestetty vuosittain jo yli kymmenen vuoden ajan. Seminaarit toimivat paitsi alan ajankohtaiskatsauksina, myös viranomaisten, tutkijoiden, konsulttien, urakoitsijoiden sekä muiden alan asiantuntijoiden kohtaamispaikkana.