YTP hakee toimitusjohtajaa

Sirpa Komulainen (sirpa.komulainen a ytpliitto.fi), 29.6.2017

Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry:hyn haetaan henkilöä, jolla on näkemystä ympäristötoimialasta sekä tahtoa ja halua toimialan aktiiviseen kehittämiseen. Aktiivisen verkostoissa tapahtuvan vaikuttamistyön lisäksi toimitusjohtajan tehtäviin kuuluu edelläkävijänä seurata alan kehitysnäkymiä ja tiedottaa niistä jäsenistölle ja sidosryhmille.

Tehtävässä onnistuaksesi Sinulla tulee olla hyvät yhteiskuntasuhteet, aikaisempaa kokemusta yrityksissä ja elinkeinoelämän verkostoissa työskentelystä sekä hyvät neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot. Odotamme myös, että Sinulla on tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja osaat kommunikoida sujuvasti ainakin suomeksi ja englanniksi. Ympäristölainsäädännön tuntemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme Sinulle monipuolisen työn ja mahdollisuuden päästä vaikuttamaan ympäristötoimialan kehittämiseen.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 21.7.2017 mennessä sähköpostilla: rekry@ytpliitto.fi

Lisätietoja tehtävästä antavat hallituksen puheenjohtaja Risto Pohjanpalo, puh. 040 524 0403 ma 10.7. klo 12-14 ja to 13.7. klo 10-12 sekä varapuheenjohtaja Kalle Saarimaa, puh. 010 755 1585 ti 11.7. klo 9-11 ja ke 12.7. klo 9-11.

Ympäristöteollisuus ja -palvelut YTP ry on ympäristöalalla toimivien yritysten elinkeinopoliittinen järjestö, joka vaikuttaa alan toimintaedellytyksiin, antaa tietoa alan kehittämistarpeista päättäjille, kertoo alan kehitysnäkymistä sidosryhmilleen ja tiedottaa alan muutoksista.