Uusia jäseniä YTP:hen

Sirpa Komulainen (sirpa.komulainen a ytpliitto.fi), 5.6.2017

YTP:n jäseniksi ovat liittyneet Destaclean Oy, Graniittirakennus Kallio Oy ja Tampereen Aikuiskoulutussäätiö.

Destaclean Oy on vuonna 1998 perustettu kotimainen, yksityisomisteinen materiaalien kierrätysalan yhtiö. Destacleanin tavoitteena on edistää jätelain mukaista materiaalien kierrätystä kehittämällä hyödyllisiä kierrätysmateriaaleja ja -tuotteita. Yritys toimii koko rakennusjätteiden kierrätysketjussa alkaen jätteiden vastaanotosta ja päättyen käsittelyvaiheiden jälkeen materiaalien innovatiiviseen kierrätyskäyttöön.

Graniittirakennus Kallio Oy on Suomen merkittävimpiä pörssiin kuulumattomia yksityisiä infraurakointiyrityksiä. Yhtiön toimialat kattavat kaikki infrarakentamisen osa-alueet. GRK hallitsee vaativimmatkin infra-alan tekniikat ja kaiken kokoiset urakat – urakkamuodosta riippumatta.

Tampereen Aikuiskoulutussäätiö

Tampereen Aikuiskoulutussäätiön tarkoituksena on edistää aikuisväestön ammatillisten valmiuksien kehittämistä ja ylläpitämistä. Tarkoitustaan säätiö toteuttaa ylläpitämällä Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKKia.

Tampereen Aikuiskoulutuskeskus TAKK on monialainen ammatillinen kouluttaja ja työelämän kehittäjä. Tarjolla on ammatillisia perustutkintoja, ammatti- ja erikoisammattitutkintoja sekä ammatillista lisä- ja täydennyskoulutusta. Tutkintoja on valikoimissa noin sata, yli 20 ammattialalta, mm. ympäristö-, maarakennus- ja logistiikka-aloilta. Koulutusvalikoimaa, toimintaa ja oppimisympäristöjä kehitetään tiiviissä yhteistyössä työelämän ja yritysten kanssa.

Yrityksille ja organisaatioille on tarjolla joustavat ja yksilölliset henkilöstön osaamisen ja liiketoiminnan kehittämisen palvelut.

Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi uudet jäsenet joukkoomme!